Je hebt een waanzinnig idee voor een nieuwe training, maar geen idee hoe je een constante stroom enthousiaste deelnemers vindt. Of je wilt een leuke actie onder de aandacht brengen van klanten die al eerder een dienst bij je hebben afgenomen en je worstelt met de vraag hoe je deze groep snel en gemakkelijk kunt benaderen.
Wat zou het toch heerlijk zijn als iedereen jouw bedrijf gewoon kent. Wanneer klanten jouw product als vanzelfsprekend weten te vinden. Of dat ze zich uit eigen beweging aanmelden voor de training die jij met hart en ziel hebt samengesteld. Het goede nieuws is dat dit écht kan! En wat het nog beter maakt, is dat je er maar weinig voor nodig hebt.
Dit zijn de essentials voor het creëren van een constantere klantenstroom:
Geen geld verspillen, maar doelgericht te werk gaan. Richt je advertenties alleen op jouw ideale klant.
Maak van bezoekers betalende klanten
Zorg dat jouw websitebezoekers niet zonder verkoop je site weer verlaten. Verleid ze met een mooi aanbod.
Blijf toegevoegde waarde bieden aan leads en klanten. Zo creëer je loyaliteit en blijf je onder de aandacht
Hallo online visitekaartje. Zorg dat de eerste kennismaking met jouw bedrijf voor iedere lead de moeite waard is.
Een zeer effectieve manier om beter zichtbaar te worden is Facebook adverteren. Want ook jouw ideale klant scrolt, deelt en liket dagelijks heel wat af op het sociale netwerk. En zou het dan niet ongelofelijk handig zijn als hij of zij dan op een bericht van jouw hand stuit? Zo maakt jouw ideale klant op een ongedwongen manier kennis met jou en je bedrijf.
U weet dat u nieuwe klanten moet aantrekken en ervoor moet zorgen dat uw bestaande klanten terugkomen, maar u kunt het zich niet veroorloven om tijd of middelen te investeren in iets dat niet de verwachte resultaten oplevert. Daarom is e-mailmarketing belangrijk als het gaat om marketing voor kleine bedrijven.
Laat de klanten naar jou toekomen!